Nino - Trucks & cars Selfstorage Boxes Rental

Trucks & cars Selfstorage Boxes Rental - Your Perfect Way

Verhuur

Openingsuren

NINOVE: 

Dinsdag en
 Vrijdag : 14.00 - 17.00u 
           en  8.00 - 12.00u Op afspraak

Zaterdag:      8.00 - 12.00u
Maandag, Woensdag, Donderdag, Zondag en Feestdagen: Enkel op afspraak.
Buiten deze openingsuren, kan U ons altijd contacteren via tel of email.

ZOTTEGEM (enkel voor verhuur voertuigen rijb.B)
Maandag, Dinsdag, Donderdag:  6.00 - 15.00u
Woensdag, Vrijdag: 9.30 - 19.00u
Zaterdag:  8.00 - 13.00u
Zondag en Feestdagen: Gesloten.

Contact

Brusselsesteenweg 327-329
9402 Meerbeke-Ninove
T : 054/33 13 31

Meer info: info@nino.be

Avia - Europaweg, 15 
9620 Zottegem
T: 09/ 227 79 38    

1) HOE KIES IK EEN VOERTUIG?

Meet het grootste object op en vergelijk dit aan de hand van de binnenmaten van het voertuig om na te gaan of het object in het voertuig past .
Moet u ver gaan, kies dan zeker een voertuig dat groot genoeg is zodat u alles in1X kan vervoeren.
Demonteer bij voorbaat alle stukken zodat u snel en efficiënt kan verhuizen.
Hoe korter de huurtijd en het traject, hoe voordeliger het voor zal uitkomen.

2) HOE BEREKEN IK DE PRIJS?

Bepaal de huurperiode, het model van het gewenste voertuig en het aantal af te leggen km.
Bijvoorbeeld: huur van een bestelwagen voor 1 dag met 200km:

Dagprijs   75 euro
  200 km x 0.25 50 euro
Totale huurprijs   125 euro
Btw 21% 26,25 euro
Te betalen:   151,25 euro

 

U krijgt bij vertrek een volgetankt voertuig en dient het eveneens volgetankt terug te brengen. Het verbruik van de voertuigen bedraagt ongeveer:10L voor cat1, 15L voor cat2 en 25L voor cat3.
Indien u bij het terugbrengen van het voertuig niet getankt heeft, dan wordt de verbruikte brandstof extra aangerekend. Als u deze optie verkiest, gelieve dit mede te delen bij vertrek.

3) ZIJN ER KORTINGEN?

Ja, er worden kortingen gegeven indien u een voertuig meerdere dag en huurt. Zo zakt de dagprijs vanaf de tweede dag naar 50€ voor cat1, 75€voor cat2 en 100€voor cat3 per bijkomende gehuurde dag.
 

4) HOEVEEL BEDRAAGT DE WAARBORG?

Afhankelijk van de categorie van het voertuig bedraagt deze:
- cat1= 250€  per dag
- cat2= 300€  per dag
- cat3= 500€  per dag

5) HOE GEBEURT DE AFREKENING?

De totale huurprijs wordt verminderd van de bij vertrek betaalde waarborg. In het geval van een uitstaand saldo, wordt dit uiteraard terugbetaald op dezelfe wijze van de waarborgbetaling. ( Bancontact )
Bij voertuigen van cat 1 en cat2 gebeurt dit in principe binnen de 14 kalenderdagen. Bij voertuigen van cat3 gebeurt de terugbetaling in principe binnen de maand aangezien de OBU-wegentaks dient te worden doorgerekend.

6) HOE KAN DE WAARBORG BETAALD WORDEN?

De waarborg kan bij voorbaat overgeschreven worden of bij vertrek  via bankcontact. Wij aanvaarden geen creditkaarten.

7) WAT DEKT DE VERZEKERING?

Onze verzekering dekt alle schade boven de vrijstelling van 625€ . De maximale kost voor de huurder beperkt zich dus tot dit bedrag.

8) WAT TE DOEN BIJ ONGEVAL?

In geval van ongeval, dient de huurder steeds een Europees aanrijdingsformulier in te vullen en duidelijk alle gegevens te vermelden.(zie gebruiksaanwijzing keerzijde of bel 025500555 voor assistentie)
Indien verder rijden technisch niet mogelijk is, heeft u recht op een vervangvoertuig via Touring Assistance. Het contactnummer is 02/2863461. Vermeld bij het contacterende nummerplaat van het voertuig, uw gsm-nummer, uw locatie en duidelijk dat het een businessaansluiting betreft.
Gelieve ons tevens telefonisch te verwittigen zodat wij u kunnen assisteren (054331331).

9) WAT TE DOEN BIJ DEFECT?

Gelieve ons te contacteren zodat wij u kunnen assisteren via Touring Assistance of een dealer.

10) HOE EEN VOERTUIG RESERVEREN?

De eenvoudigste manier is om via nino.be een reservatieaanvraag in te vullen. Wij trachten steeds binnen de 4h een bevestiging te geven.
Indien het voertuig niet beschikbaar is contacteren wij u per mail of telefonisch om een alternatief voor te stellen.
U kunt ook langskomen in onze burelen om te reserveren (zieopeningsuren)of ons telefonisch contacteren.

11) STANDPLAATS ?

Behoudens andere afspraak, dient het voertuig steeds te worden teruggebracht op de locatie waar het werd afgehaald.

12) VERTRAGINGEN?

Indien u merkt dat u omwille van omstandigheden het voertuig niet tijdig kan terugbrengen, contacteer ons dan zosnel mogelijk zodat wij onze planning kunnen aan passen.
Indien wij niet geïnformeerd worden en u niet kunnen bereiken,wordt de periode tijdens dewelke de huurperiode werd overschreden dubbel gefactureerd en zal het voertuig van op afstand worden stilgelegd. Alle kosten om het voertuig vervolgens op te halen zullen integraal verhaald worden.

13) ANNULATIES EN WIJZIGINGEN?

Uw reservatie kan kosteloos worden geannuleerd tot en met 48 uur voor de huurperiode. Indien u binnen de 48 uur annuleert, wordt het normale dagtarief aangerekend.
Wijzigingen zijn steeds kosteloos.

14) GOEDEREN AANSPRAKELIJKHEID?

Lading en stouwing zijn zeer belangrijk en vallen onder de volledige verantwoordelijkheid van de huurder van het voertuig. De wettelijke beschikkingen en technische limieten van het voertuig worden geacht gekend te zijn en steeds gerespecteerd te worden door de huurder.

15) OVERTREDINGEN?

Alle overtredingen zijn steeds ten laste van de huurder en zullen verhaald worden op de huurder.

16) BUITENLANDSE RITTEN?

Buitenlandse ritten dienen bij aanvang steeds te vermeld te worden zodanig dat het track &trace systeem kan worden aangepast. Zonder deze informatie kan het voertuig niet gestart worden in het buitenland.

17) TERUG BRENGEN VOERTUIG?

Onze parkings blijven altijd open en staan ook ter beschikking om uw voertuig te parkeren. Na afsluiting van het voertuig, dient de sleutel in de sleutelkast te worden gedeponeerd.